ΚΑΡΥΔΙΑ

Home  >>  ΚΑΡΥΔΙΑ

Τα καρύδια αποτελούν βασικό συστατικό μια υγιεινής διατροφής.

  1. Τα καρύδια είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα και πολυφαινόλες, αντιοξειδωτικές ουσίες (σελήνιο και ψευδάργυρο), μειώνοντας την LDL (κακή) χοληστερόλη.
  2. Διαθέτουν υψηλές ποσότητες σε μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο, αλλά και βιταμίνες Ε και Κ.
  3. Ενισχύουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες, μειώνουν την άνοια και προστατεύουν τον οργανισμό από την νόσο Αλτσχάιμερ.
  4. Τα καρύδια συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου λόγω της ουσίας IPP που περιέχουν.
  5. Προστατεύουν από τις πέτρες στην χολή λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε μαγνήσιο.
  6. Βοηθάνε στην καλυτέρευση του ύπνου, λόγω της μελατονίνης έχουν.
  7. Μια χούφτα (30 γρ.) καρυδόψυχα αποδίδει 185 θερμίδες.

 

walnut